sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Haaveilua häistä

Unelma häät.. Punaisia ruusuja, mustaa pitsiä, valkoisia ja punaisia helmiä.. niistä olisi unelmahäät tehty! En ole kyllä vielä kihloihinkaan asti päässyt, mutta voin paljastaa, ettei enää kauaa tarvi odotella ja hääjuhla olisi näillä näkymin ehkä vuoden tai parin päästä? Riippuuhan se asia myös toisesta osapuolesta.. No ei sen väliä, nyt vasta haaveillaan!

Iltaisin olen kuluttanut aikaa tutkimalla netistä kuvia ja eri tyylejä hahmottaakseni, mikä voisi olla se minun juttuni ja olen päässyt siitä jo aika hyvin selvyyteen. Enää puuttuu raha! Sen puolen jätän mielelläni sulhasen hoidettavaksi. Hääpaikan täytyisi olla viihtyisä, ei mikään liian hieno, jos löytyisi järven läheisyydestä, aina parempi! Häät saisivat olla aika pienet, noin kuudenkymmenen ihmisen bileet. Kaasokin on jo valittuna, olenkohan hänelle kertonut asiasta?

Olemme ajatelleet mennä naimisiin ehkä maistraatissa, hiljaa hiljaisuudessa ja järjestäisimme hääjuhlan vasta myöhemmin, saisi sitten rauhassa valmistella kaikkea.

Kun kerroin Kimmolle haluavani häiden väriteemaksi mustaa, punaista ja valkoista, hän tuumasi heti, että jaa meille on sitten kunnon gootti-häät tulossa. Miehet.. Minun mielestäni nuo alla olevat kuvat eivät näytä kovin goottihenkisiltä..

Katsoinkin tuossa hetki sitten ohjelmaa häät sulhasen tapaan. Minä taidan kuitenkin meidän häissämme haluta vaikuttaa asioihin, en ihan uskaltaisi Kimmon antaa päättää kaikkea.. Voisi tulla ero jo hääpäivänä..

Kimmo makaa sohvalla.. Kysyin: - Kosiksä mua tässä kuussa? - Jaa tässä kuussa? - Niin!? - Noo jos sitä tuossa loppu kuusta sitten..

Jaa-a, ei kuulosta kauhean vakuuttavalta :D Haaveilulinjalla jatkan siis, mutta ei se mitään, se on ilmaista!


















1 kommentti: