maanantai 24. joulukuuta 2012

Rikkinäisen matka







En ole ilmeisesti ainut kenellä on vähän joulutunnelma kateissa? Täällä Härmässä Tarja tuossa vieressä soittaa pianoa, joulukuusessa palaa kynttilät ja kinkusta lähtien kaikki on niin kuin pitääkin, mutta jotain puuttuu.

Olen ollut aika rikki. Melkoisessa tunteiden pyörityksessä oltu tässä lähiaikoina.. Nyt alkaa kuitenkin jo helpottaa, ja uteliaisuus ja innostus tulevaa kohtaan vie eteenpäin. Minun on myönnettävä, että olen reilu vuoden elänyt jossain määrin kulissielämää. Kun sain elämäni kuntoon, en ymmärtänyt, että saan silti vieläkin tehdä virheitä ja olla ihminen, ja että ei kukaan odota minulta täydellisyyttä. Tein valintoja ja ratkaisuja, jotka ehkä näyttivät ulos päin hyvältä, mutta nyt jälkeen päin kun miettii, en ole ollut rehellinen itselleni, enkä muille. Minua vaivasi jatkuvasti muutamat asiat, mutta työnsin ajatukseni aina pois ja päätin, että näin olen lähtenyt rakentamaan ja näin on jatkettava, vaikka mikä olisi. Mutta nyt on tultu siihen pisteeseen, että kaiken jälkeen olen tajunnut vihdoinkin, että voin aivan itse tehdä omat ratkaisuni ja päätökseni ja sillä ei ole mitään väliä, mitä mieltä muut ihmiset niistä ovat. Saan tehdä vääriäkin valintoja, se ei ole mikään häpeä, niistä on vain sitten opittava. Pääasia on, että on rehellinen.



Tässä biisi, joka kertoo tästä kaikesta, mitä olen käynyt viime aikoina läpi.. Ei ole ehkä kovin kevyttä kuunneltavaa, mutta ei ole tarkoituskaan, eipä tämä elämäkään viime aikoina ole ollut kovin kevyttä. Mielenkiintoista, että tein tämän biisin kun kaikki oli vielä "hyvin," mutta ihan hetken kuluttua elin jo tätä, eli jo sisälläni tunsin, kuten tässä kappaleessa, vaikka en näyttänyt sitä ulos päin tai myöntänyt itselleni.






 




Ja tässä vähän vielä jouluisempaa settiä! Vielä on matkaa Sepposen Jorman tasolle, mutta hei, oon vasta 22v. laulajan alku, hyvä vaan, että on varaa kehittyä! Mutta niin, ei muuta kun hyvää joulua :)!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti